Kategorie

  • Kategorie
  • STALGAST
  • Urządzenia i akcesoria kuchenne
  • Akcesoria do piekarni i cukierni
  • Akcesoria do urządzeń nastawnych
  • Akcesoria i urządzenia do fast foodów
  • Akcesoria do frytowania dla gastronomii
  • Dyspensery do sosów dla gastronomii
  • Ekspozytory dla gastronomii
  • Frytownice dla gastronomii
  • Noże do kebabów dla gastronomii
  • Piec do pizzy
  • Podgrzewacze do bułek
  • Urządzenia do Hot-Dogów
  • Urządzenia do przygotowania hot-dogów
  • Urządzenia i akcesoria do hamburgerów
  • Urządzenia i akcesoria do kebabów
  • Urządzenia i akcesoria do kebabów Profi Line
  • Akcesoria kuchenne dla gastronomii
  • Ruszty dla gastronomii
  • Tłuczki
  • Ciągi kuchenne dla gastronomii
  • CIągi kuchenne z linii 600
  • Ciągi kuchenne z linii 650
  • Ciągi kuchenne z linii 700
  • Ciągi kuchenne z linii 900
  • Ciągi kuchenne z linii Domina 700
  • Grille gastronomiczne
  • Akcesoria do grilla
  • Akcesoria do grillowania Multigrill
  • Grille elektryczne dla gastronomii
  • Grille gazowe dla gastronomii
  • Grille z lawą wulkaniczną dla gastronomii
  • Inne rodzaje grillów
  • Płyty grillowe dla gastronomii
  • Hendi - pozostałe
  • Linia 600
  • MBM - linia ciągów kuchennych 600
  • Linia 601
  • Linia ciągów kuchennych 600 MBM
  • Linia 700
  • Linia ciągów kuchennych 700 MBM
  • Linia 701
  • MBM - linia ciągów kuchennych 700
  • Linia 900
  • Linia ciągów kuchennych 900 MBM
  • Linia 901
  • MBM - linia ciągów kuchennych 901
  • Naczynia kuchenne dla gastronomii
  • Brytfanny dla gastronomii
  • Brytfanny, miski i wanny dla gastronomii
  • Czajniki kuchenne
  • Garnki kuchenne
  • Patelnie dla gastronomii
  • Pojemniki na żywność GN
  • Pojemniki termoizolacyjne do gastronomii
  • Wiadra gastronomiczne
  • Piece gastronomiczne
  • Blachy i ruszty do gastronomii
  • Piece konwekcyjno-parowe
  • Piece konwekcyjno-parowe COMMPACT
  • Piece konwekcyjno-parowe dla gastronomii
  • Piece konwekcyjno-parowe ICON
  • Piece konwekcyjno-parowe NABOO
  • Piece konwekcyjno-parowe SAPIENS
  • Piece konwekcyjno-parowe TOUCH CONTROL
  • Podstawy pod piece
  • Przybory cukiernicze dla gastronomii
  • Akcesoria do pieczenia ciast
  • Dodatki do pieczenia ciast
  • Formy i foremki do pieczenia ciast
  • Palnik do Creme Brulee
  • Pędzelki cukiernicze dla gastronomii
  • Worki do szprycowania dla gastronomii
  • Worki do wyciskania dla gastronomii
  • Worki i końcówki do wyciskania
  • Przybory kuchenne dla gastronomii
  • Akcesoria kuchenne dla gastronomii
  • Cedzaki, łyżki, chochle dla gastronomii
  • Chochle, łyżki i widelce
  • Deski do krojenia dla gastronomii
  • Dyspensery dla gastronomii
  • Klipsy dla gastronomii
  • Kloce i haki masarskie
  • Krajacze do jajek
  • Lejki do gastronomii
  • Listwy gastronomiczne
  • Maty do pieczenia
  • Miarki dla gastronomii
  • Misy i miseczki dla gastronomii
  • Noże kuchenne dla gastronomii
  • Nożyce gastronomiczne
  • otwieracze do konserw
  • Pistolety gastronomiczne
  • Rózgi dla gastronomii
  • Sita dla gastronomii
  • Szczypce dla gastronomii
  • Szpatuły gastronomiczne
  • szufelki
  • Tarki
  • TERMOMETRY
  • Timery gastronomiczne
  • Wagi gastronomiczne
  • Widelce gastronomiczne
  • REVOLUTION
  • Urządzenia i akcesoria do obróbki mechanicznej
  • Gastronomiczne obieraczki do ziemniaków
  • Kotleciarki i maszynki do mielenia mięsa
  • Krajalnice kuchenne
  • Kutery gastronomiczne
  • Maszyny i matryce do makaronów
  • Miesiarki do gastronomii
  • Miksery ręczne do gastronomii
  • Nadziewarki do kiełbas
  • Pakowarki próżniowe do gastronomii
  • Piły do kości
  • Piły do kości dla gastronomii
  • Pozostałe akcesoria do obróki mechanicznej
  • Szatkownice do gastronomii
  • Szatkownice i tarcze do gastronomii
  • Urządzenia do tarcia serów
  • Urządzenia i akcesoria do pakowania
  • Urządzenia kuchenne ROBOT COUPE
  • Wilki do mięsa
  • Wilki do mięsa i akcesoria do wilków
  • Urządzenia i akcesoria do obróbki termicznej
  • Bemary do gastronomii
  • Cyrkulatory gastronomiczne
  • Kuchenie elektryczne do gastronomii
  • Kuchenki mikrofalowe dla gastronomii
  • Kuchnie gastronomiczne
  • Kuchnie indykcyjne dla gastronomii
  • Opiekacze i tostery dla gastronomii
  • Patelnie gastronomiczne
  • Rożna dla gastronomii
  • Salamandry gastronomiczne
  • Taborety gastronomiczne
  • Tostery/Opiekacze
  • Urządzenia do gotowania produktów mącznych
  • Urządzenia do gotowania ryżu
  • Urządzenia SOUS VIDE
  • Urządzenia kuchenne KENWOOD PROFESSIONAL
  • Urządzenia kuchenne PREMIUM
  • Urządzenia i akcesoria barowo-kawiarniane
  • Akcesoria do kawiarni i cukierni
  • Akcesoria do gorących napojów
  • Akcesoria do robienia bitej śmietany
  • Fontanny czekoladowe do gastronomii
  • Gałkownice i porcjonery dla gastronomii
  • Naleśnikarki i gofrownice dla gastronomii
  • Akcesoria do lodu dla gastronomii
  • Kostkarki gastronomiczne
  • Kruszarki gastronomiczne
  • Kuwety i pojemniki do lodu
  • Łuskarki gastronomiczne
  • Barowe akcesoria informacyjne
  • Drobny sprzęt barowy
  • Kostkarki i łuskarki
  • Inne akcesoria kawiarniane
  • Kostkarki
  • Łuskarki dla gastronomii
  • Sprzęt barowy dla gastronomii
  • Akcesoria barmańskie do gastronomii
  • Dozowniki i nalewaki dla gastronomii
  • Dozowniki, nalewaki i dyspensery do gastronomii
  • Drobny sprzęt barowy dla gastronomii
  • Gastronomiczne kruszarki do lodu
  • Miksery, wyciskarki i blendery dla gastronomii
  • Miksery, wyciskarki, blendery
  • Syfony i akcesoria gastronomiczne
  • Urządzenia do bitej śmietany
  • Wiadra i misy do szampana do gastronomii
  • Urządzenia i akcesoria do kawiarnii
  • Akcesoria do czekolady dla gastronomii
  • Akcesoria do lodów i bitej śmietany
  • Dodatki do robienia ciast
  • Gorące napoje
  • Naleśnikarki i gofrownice
  • Urządzenia i akcesoria do lodu dla gastronomii
  • Wyposażenie bufetu i akcesoria do cateringu
  • Akcesoria do serwowania potraw
  • Pojemniki gastronomiczne do transportu
  • Pojemniki na sztućce dla gastronomii
  • Przybory gastronomiczne do serwowania potrwa
  • Tace i półmiski dla gastronomii
  • WItryny bufetowe dla gastronomii
  • Wózki i witryny gastronomiczne
  • Akcesoria i urządzenia do przechowywania i transposrtowania żywności
  • Akcesoria informacyjne dla gastronomii
  • Artykuły bufetowe dla gastronomii
  • Dyspensery dla gastronomii
  • Ekspozytory bufetowe
  • Ekspozytory dla gastronomii
  • Inne dodatki gastronomiczne
  • Meble cateringowe dla gastronomii
  • Podgrzewacze dla gastronomii
  • Akcesoria gastronomiczne
  • Paliwo i pasta do podgrzewaczy
  • Podgrzewacze i kociołki
  • Stoły cateringowe, obrusy
  • Szafy bankietowe grzewcze do gastronomii
  • TACE DO SERWOWANIE
  • Urządzenia do przygotowywania ciepłych napojów
  • Urządzenia grzewcze da gastronomii
  • Płyty grzewcze
  • Termosy
  • Urządzenia i akcesoria do utrzymywania ciepła
  • Lampy grzewcze
  • Paliwo, pasta do podgrzewaczy
  • Podgrzewacze i kociołki
  • Płyty grzewcze
  • Termosy
  • Witryny grzewcze
  • Warniki i zaparzacze gastronomiczne
  • Warniki
  • Zaparzacze
  • Zastawa bufetowa dla gastronomii
  • Brytfanny
  • Dip
  • Pozostałe
  • Tace kelnerskie
  • Urządzenia i akcesoria do pizzerii
  • Akcesoria do obrania ciasta do pizzy
  • Elektryczne wałkownice dla gastronomii
  • Miesiarki spiralne dla gastronomii
  • Piece gastronomiczne do pizzy
  • Blachy do pizzy do gastronomii
  • Komory garownicze dla gastronomii
  • Podstawy pod piece dla gastronomii
  • Piece i podstawy
  • Przybory do pizzy dla gastronomii
  • Blachy
  • Deski do serwowania pizzy
  • Noże, radełka
  • Siatki
  • Szczotki gastronomiczne
  • Talerze i podkładki pod pizzę
  • Torby gastronomiczne do pizzy
  • URZĄDZENIA DO PIZZY
  • Zastawa stołowa dla gastronomii
  • PORCELANA
  • Akcesoria do dekoracji stołu
  • Koszyki
  • Akcesoria do zastawy stołowej
  • Akcesoria ze stali nierdzewnej dla gastronomii
  • Popielniczki i śmietniczki gastronomiczne
  • Elementy do dekoracji stołów i sali
  • Serwetniki, świeczniki
  • Naczynia ARCOROC
  • Naczynia Cadix
  • Naczynia Delice
  • Naczynia Everyday
  • Naczynia Evolution
  • Naczynia Trianon
  • Porcelanowe naczynia do gastronomii
  • Miski, półmiski i kokilki z porcelany
  • Naczynia dla najmłodszych
  • Naczynia Elegantia
  • Naczynia Isabell
  • Naczynia Opal Glass
  • Naczynia Practico
  • Naczynia Seria Apulia A
  • Naczynia Seria Apulia F
  • Patery dla gastronomii
  • Seria Apulia B
  • Seria Apulia C
  • Seria Apulia D
  • Seria Apulia E
  • Seria Liguria A
  • Seria Liguria B
  • Seria Liguria C
  • seria Liguria D
  • seria Liguria E
  • seria Liguria F
  • Seria Opal Glass
  • Seria Prato A
  • Seria Prato B
  • Taranto
  • Szklane naczynia dla gastronomii
  • Kieliszki ze szkła dla gastronomii
  • Naczynia z serii Granity
  • Pozostałe
  • Princesa
  • Szklane karafki dla gastronomii
  • Szklane wazony do gastronomii
  • Sztućce dla gastronomii
  • Przybory uzupełniające Jazz
  • Sztućca Soul
  • Sztućce Blues
  • Sztućce Cambridge
  • Sztućce City
  • Sztućce Classic
  • Sztućce do steków
  • Sztućce Economic
  • Sztućce Lukka
  • Sztućce Marina
  • Sztućce Nova
  • Sztućce Optima
  • Sztućce Piawa
  • Sztućce Reggae
  • Sztućce Rock
  • Sztućce Royal
  • Sztućce Town
  • Zestawy barowe dla gastronomii
  • Zestawy ekologicznych sztućców restauracyjnych
  • Zestawy sztućców dla przedszkolaków
  • Zestawy sztućców restauracyjnych
  • Zestawy sztućców stołówkowych
  • Zastawa stołowa do gastronomii
  • Bulionówki do gastronomii
  • Cukiernice do gastronomii
  • Dzbanki do herbaty i kawy
  • Dzbanki do mleka i wody
  • Filiżanki i spodki do gastronomii
  • Jajeczniki gastronomiczne
  • Miski, półmiski i kokilki dla gastronomii
  • Naczynia do zapiekania do gastronomii
  • Porcelana
  • Przyprawniki dla gastronomii
  • Płyty łupkowe dla gastronomii
  • Serwis stołowy dla gastronomii
  • Sztućce
  • Zastawa stołowa - finger food
  • Zastawa stołowa Classic
  • Zastawa stołowa Delta
  • Zastawa stołowa dla przedszkolaków
  • Zastawa stołowa Dubai
  • Zastawa stołowa Exclusiv
  • Zastawa stołowa Flora
  • Zastawa stołowa Gourmet
  • Zastawa stołowa Lionhead
  • Zastawa stołowa Optima
  • Zastawa stołowa Rey
  • Zastawa stołowa Trianon
  • Zestawy przyprawników, młynki
  • Urządzenia i akcesoria do chłodzenia dla gastronomii
  • CHŁODNICTWO
  • DALMEC
  • Schłodziarko-zamrażarki marki Lainox
  • Chłodziarki do butelek dla gastronomii
  • DALMEC
  • Gastronomiczne szafy chłodnicze
  • Gastronomiczne szafy chłodniczne i mroźnicze
  • Pozostałe akcesoria chłodniczne
  • schładzarki szokowe
  • Schłodziarko-zamrażarki szokowe dla gastronomii
  • LAINOX
  • Stoły chłodnicze dla gastronomii
  • Stoły sałatkowe dla gastronomii
  • Stoły mroźnicze dla gastronomii
  • SZAFY I WITRYNY CHŁODNICZE
  • szafy mroźnicze
  • Witryny chłodnicze dla gastronomii
  • Dalmec
  • Witryny mroźnicze
  • Zamrażarki i lodówki gastronomiczne
  • Urządzenia i akcesoria higieniczne do zmywania
  • Akcesoria do czyszczenia dla gastronomii
  • Akcesoria do mycia naczyń
  • Aromaty
  • Chemia
  • Kosze na odpady
  • Popielnice gastronomiczne
  • DIHR
  • Akcesoria DIHR
  • Filtry
  • HIGIENA REVOLUTION
  • Odzież dla pracowników gastronomii
  • Bluzy kucharskie dla pracowników gastronomii
  • Czapki
  • Fartuchy dla pracowników gastronomii
  • Pozostałe wyposażenie kuchni w gastronomii
  • Lampy owadobójcze i naświetlacze
  • Pojemniki na odpady
  • Urządzenia i akcesoria do zmywania
  • Akcesoria do zmywarek
  • Baterie umywalkowe dla gastronomii
  • Zmywarki do szkła dla gastronomii
  • Zmywarki GRANULES
  • Zmywarki kapturowe dla gastronomii
  • Zmywarki LP
  • Zmywarki tulnelowe dla gastronomii
  • Zmywarki tunelowe z serii RX Optima
  • Zmywarki uniwersalne dla gastronomii
  • Urządzenia i dodatki higieniczne dla gastronomii
  • Akcesoria czyszczące dla gastronomii
  • Baterie do kuchni i łazienek w gastronomii
  • Czapki kucharskie
  • Inne akcesoria higieniczne
  • WYPOSAŻENIA DLA HOTELI
  • Wyposażenie dla hoteli
  • Suszarki do rąk dla hoteli i gastronomii
  • ZMYWARKI
  • Akcesoria
  • Koszek do zmywarek gastronomicznych
  • Zmywarki dla gastronomii GRANULES
  • Pozostałe elementy wyposażenia gastronomii
  • Części zamienne do gastronomii
  • Meble gastronomiczne
  • Baseny i umywalki do gastronomii
  • Inne meble
  • Meble ze stali nierdzewnej dla gastronomii
  • STOŁY ROBOCZE
  • STOŁY ZE ZLEWAMI
  • MEBLE, TRANSPORT I MAGAZYNOWANIE
  • Okapy dla gastronomii
  • Półki do gastronomii
  • Regały gastronomiczne
  • Stoły robocze do gastronomii
  • Stoły szkieletowe bez zlewów dla gastronomi
  • Stoły ze zlewami do gastronomii
  • Stoły do zmywalni
  • Stoły szkieletowe do gastronomii
  • Szafki wiszące do gastronomii
  • Szafy magazynowe i przelotowe do gastronomii
  • Szafy półki i regały do gastronomii

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO


    1.    Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Jacek Wojtysiak prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Horeca-24.pl Jacek Wojtysiak z siedzibą w Kaliszu, za pośrednictwem sklepu internetowego Horeca-24.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez Jacek Wojtysiak prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Horeca-24.pl Jacek Wojtysiak z siedzibą w Kaliszu usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

§ 1 Definicje


    1.    Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
    2.    Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.
    3.    Dostawca – oznacza firmę kurierską, z którą współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów.
    4.    Hasło - oznacza ciąg znaków literowych, cyfrowych lub innych wybranych przez Klienta podczas Rejestracji w Sklepie Internetowym, wykorzystywanych w celu zabezpieczenia dostępu do Konta Klienta w Sklepie Internetowym.
   5.    Klient - oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa sprzedaży, z wyłączeniem osób fizycznych dokonujących czynności prawnych niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub zawodową (konsumenci).
    6.    Konto Klienta - oznacza indywidualny dla każdego Klienta panel, uruchomiony na jego rzecz przez Sprzedawcę, po dokonaniu przez Klienta Rejestracji.
    7.    Login - oznacza indywidualne oznaczenie Klienta, przez niego ustalone, składające się z ciągu znaków literowych, cyfrowych lub innych, wymagane wraz z Hasłem do założenia Konta Klienta w Sklepie Internetowym. Login jest właściwym adresem poczty elektronicznej Klienta.
    8.    Regulamin – oznacza niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
    9.    Rejestracja - oznacza czynność faktyczną dokonaną w sposób określony w Regulaminie, wymaganą dla korzystania przez Klienta ze wszystkich funkcjonalności Sklepu Internetowego.
    10.    Sprzedawca - oznacza Jacek Wojtysiak prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą " Horeca-24.pl Jacek Wojtysiak" z siedzibą w Kaliszu (62-800), ul. Aleja Wojska Polskiego 10B/2, NIP: 6182002113, REGON: 300743890, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Gospodarki; e-mail: sklep@horeca-24.pl, będący jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.
    11.    Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi Sklep Internetowy, działające w domenie Horeca-24.pl.
    12.    Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu.
    13.    Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą drogą elektroniczną na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą.

§ 2 Postanowienia ogólne


    1.    Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, jego domeny internetowej, Strony Internetowej Sklepu, a także do wzorców, formularzy, logotypów zamieszczanych na Stronie Internetowej Sklepu (za wyjątkiem logotypów i zdjęć prezentowanych na Stronie Internetowej Sklepu w celach prezentacji towarów, do których to prawa autorskie należą do podmiotów trzecich) należą do Sprzedawcy, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z Regulaminem.
    2.    Sklep Internetowy jest udostępniany przez Sprzedawcę za pośrednictwem sieci Internet i Strony Internetowej Sklepu, jako zasób systemu teleinformatycznego oraz informatycznego.
    3.    Sprzedawca zastrzega sobie prawo do umieszczania na Stronie Internetowej Sklepu treści reklamowych dotyczących oferowanych Towarów, jak i towarów i usług osób trzecich, w formach stosowanych w sieci Internet.
    4.    Zabronione jest wykorzystywanie Sklepu Internetowego lub Strony Sklepu Internetowego przez Klientów lub osoby trzecie do przesyłania niezamówionej informacji handlowej.

§ 3 Korzystanie ze Sklepu Internetowego


    1.    Korzystanie ze Sklepu Internetowego oznacza każdą czynność Klienta, która prowadzi do zapoznania się przez niego z treściami zawartymi na Stronie Internetowej Sklepu, z zastrzeżeniem postanowień §4 Regulaminu.
    2.    Korzystanie ze Sklepu Internetowego odbywać może się wyłącznie na zasadach i w zakresie wskazanym w Regulaminie.
    3.    Sprzedawca dołoży starań, aby korzystanie ze Sklepu Internetowego było możliwe dla użytkowników Internetu z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony Internetowej Sklepu to przeglądarka internetowa w wersji co najmniej Internet Explorer 8 lub Chrome 16 lub FireFox 10 lub Opera 11 lub Safari 5 lub nowszych, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies” oraz łącze internetowe o przepustowości co najmniej 256 kbit/s. Strona Internetowa Sklepu jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczość ekranu 1024x768 pikseli.
    4.    W celu złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym oraz w celu korzystania z usług dostępnych na Stronach Internetowych Sklepu, konieczne jest posiadanie przez Klienta aktywnego konta poczty elektronicznej.
    5.    Klient, korzystając ze Sklepu Internetowego nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania Sklepu Internetowego i Strony Sklepu Internetowego.
    6.    Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym oraz wykorzystywanie przez Klienta Sklepu Internetowego, Strony Internetowej Sklepu lub usług nieodpłatnych świadczonych przez Sprzedawcę, w sposób sprzeczny z prawem, dobrymi obyczajami, naruszający dobra osobiste osób trzecich lub uzasadnione interesy Sprzedawcy.
    7.    Klient jest uprawniony do korzystania z zasobów Sklepu Internetowego wyłącznie na własny użytek. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności komercyjnej lub takiej, która naruszałaby interes Sprzedawcy.
    8.    Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby nieuprawnione, dlatego Klienci powinni stosować właściwe środki techniczne, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. W szczególności stosować programy antywirusowe i chroniące tożsamość korzystających z sieci Internet. Sprzedawca nigdy nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu w jakiejkolwiek formie Hasła.

§ 4 Rejestracja


    1.    W celu utworzenia Konta Klienta, Klient obowiązany jest dokonać Rejestracji.
    2.    Rejestracja nie jest konieczna do składania przez Klientów zamówień w Sklepie Internetowym.
    3.    W celu Rejestracji, Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu i przesłać wypełniony formularz rejestracyjny drogą elektroniczną do Sprzedawcy poprzez wybór odpowiedniej funkcji znajdującej się w formularzu rejestracyjnym. Podczas Rejestracji Klient ustala indywidualne Hasło.
    4.    Wypełnienie formularza rejestracyjnego następuje z zachowaniem poniższych zasad:
    a)    Klient powinien wypełnić wszystkie pola formularza rejestracyjnego chyba, że pole jest oznaczone jako opcjonalne;
    b)    Informacje wpisane do formularza rejestracyjnego powinny dotyczyć wyłącznie Klienta i być zgodne z prawdą, przy czym Klient jest osobą odpowiedzialną za prawdziwość informacji wpisanych do formularza rejestracyjnego;
    c)    Klient powinien zapoznać się i potwierdzić fakt zapoznania się z treścią Regulaminu oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego;
    d)    Klient oznaczając odpowiednie pole formularza rejestracyjnego, powinien wyrazić wolę zawarcia umowy o świadczenie drogą elektroniczną, na jego rzecz przez Sprzedawcę, usługi prowadzenia Konta Klienta, przy czym niewyrażenie przez Klienta woli zawarcia umowy uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta;
    e)    Klient powinien wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu realizacji usług na podstawie umów zawartych zgodnie z Regulaminem (art. 23 ust. 1 pkt 3 ustawy o ochronie danych osobowych) przy czym Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
    5.    Przesłanie wypełnionego formularza rejestracyjnego jest równoznaczne z:
    a)    przyjęciem do wiadomości i akceptacją przez Klienta postanowień Regulaminu;
    b)    upoważnieniem Sprzedawcy do przetwarzania danych osobowych Klienta zawartych w formularzu rejestracyjnym w celu świadczenia usługi prowadzenia Konta Klienta i wyrażeniem zgody na przekazywanie przez Sprzedawcę na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji, informacji związanych z obsługą techniczną Konta Klienta.
    6.    W trakcie Rejestracji, Klient może wyrazić zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w celach marketingowych. W takim przypadku, Sprzedawca wyraźnie informuje, o celu zbierania danych osobowych Klienta, a także o znanych Sprzedawcy lub przewidywanych odbiorcach tych danych. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych uwzględnia, iż:
    a)    zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili cofnięta;
    b)    Klientowi, którego dotyczą dane osobowe, przysługuje prawo dostępu do treści oraz poprawiania danych osobowych;
    c)    powierzenie Sprzedawcy danych osobowych następuje poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola w formularzu rejestracyjnym.
    7.    Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów marketingowych oznacza w szczególności zgodę na otrzymywanie informacji handlowych od Sprzedawcy lub reklamodawców współpracujących ze Sprzedawcą na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w formularzu rejestracyjnym.
    8.    Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie Rejestracji przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta Klienta, zaś Klient uzyskuje możliwość dostępu do Konta Klienta i dokonywania zmian podanych podczas rejestracji danych, za wyjątkiem Loginu.
    9.    Klient zobowiązany jest dołożyć wszelkich starań w celu zachowania poufności i nieudostępniania osobom trzecim Hasła. W razie zaistnienia okoliczności wskazujących na podejrzenie, iż Hasło znalazło się w posiadaniu osoby nieuprawnionej, Klient ma obowiązek niezwłocznego zawiadomienia o tym fakcie Sprzedawcę, z wykorzystaniem dostępnych środków łączności. W takiej sytuacji Klient powinien niezwłocznie zmienić Hasło, wykorzystując odpowiednie funkcjonalności w ramach Konta Klienta.
    10.    Sprzedawca tworzy i wdraża zabezpieczenia przed nieuprawnionym korzystaniem, zwielokrotnianiem lub rozpowszechnianiem treści zawartych na Stronie Internetowej Sklepu. W przypadku zastosowania przez Sprzedawcę powyższych zabezpieczeń, Klienci zobowiązują się powstrzymać od jakichkolwiek działań zmierzających do usunięcia lub obejścia takich zabezpieczeń lub rozwiązań.

§ 5 Zamówienia, płatność i realizacja zamówień


    1.    Informacje zawarte na Stronie Internetowej Sklepu nie stanowią oferty Sprzedawcy, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a jedynie zaproszenie Klientów do składania ofert zawarcia umowy sprzedaży Towarów.
    2.    Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 (siedem) dni w tygodniu i 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu.
    3.    Klient kompletuje zamówienie, wybierając Towar, którym jest zainteresowany, przez wybór polecenia "DO KOSZYKA" pod danym Towarem znajdującym się na Stronie Internetowej Sklepu. Klient po skompletowaniu całości zamówienia i wskazaniu w „KOSZYKU” sposobu Dostawy oraz formy płatności, składa zamówienie przez wysłanie formularza zamówienia do Sprzedawcy. Wysłanie formularza następuje przez aktywację odpowiedniego pola w formularzu zamówienia. Każdorazowo przed wysyłką zamówienia do Sprzedawcy podawana jest cena łączna wybranych Towarów oraz łączny koszt wybranego sposobu Dostawy.
    4.    Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta Sprzedawcy oferty zawarcia umowy sprzedaży Towarów będących przedmiotem zamówienia.
    5.    Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia przez Klienta zamówienia.
    6.    Na podstawie złożonego zamówienia, Sprzedawca dokonuje weryfikacji możliwości realizacji złożonego przez Klienta zamówienia w Sklepie Internetowym.
    7.    Po dokonaniu pozytywnej weryfikacji, o której mowa w §5 ust. 6 powyżej, Sprzedawca przesyła na podany przez Klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia jest oświadczeniem Sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa w §5 ust. 4 powyżej.
    8.    W przypadku negatywnej weryfikacji, o której mowa w §5 ust. 6 powyżej, Sprzedawca poinformuje Klienta o odrzuceniu oferty. Jeżeli Klient dokonał zapłaty „z góry”, przed weryfikacją możliwości realizacji zamówienia przez Sprzedawcę, Klient otrzymuje zwrot pełnej należności, zgodnie z §8.
    9.    W przypadku, gdy po potwierdzeniu przyjęcia zamówienia Klienta, jego realizacja okaże się nie możliwa z przyczyn innych niż brak Towaru w Sklepie Internetowym, w tym gdy zakup Towarów od dostawców Sprzedawcy nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Sprzedawca poinformuje Klienta drogą elektroniczną lub telefonicznie o powstałych okolicznościach.
    10.    Jeśli realizacja zamówienia okaże się niemożliwa z przyczyn, o których mowa w §5 ust. 9 Sprzedawca może zaproponować Klientowi:
    a)    anulowanie całości zamówienia (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z obowiązku realizacji zamówienia);
    b)    anulowanie zamówienia w części, w której jego realizacja nie jest możliwa w racjonalnym terminie (wybór tej opcji przez Klienta zwalnia Sprzedawcę z realizacji zamówienia w zakresie, w jakim nie jest ona możliwa);
    c)    podział zamówienia oraz określenie terminu realizacji zamówienia w części, której realizacja pierwotnie nie jest możliwa (wybór tej opcji przez Klienta powoduje, że Dostawa dokonana zostanie w odrębnych przesyłkach, przy czym Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów Dostawy związanych z podziałem zamówienia).
    11.    W przypadku pozytywnej weryfikacji dostępności Towaru, Klient otrzymuje od Sprzedawcy, na adres poczty elektronicznej, informację o przyjęciu przez niego zamówienia do realizacji.
    12.    Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Towarze:
    a)    stanowią ceny netto, do których zostanie doliczony stosowny podatek VAT oraz określone są w złotych polskich;
    b)    nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy;
    c)    nie zawierają informacji na temat ewentualnych opłat celnych, jeżeli adres dostawy jest poza terytorium Polski.
    13.    Ostateczną ceną wiążącą strony Umowy sprzedaży jest cena Towaru zawarta na Stronie Internetowej Sklepu w momencie składania zamówienia przez Klienta.
    14.    Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia określona jest każdorazowo w „KOSZYKU”, po dokonaniu przez Klienta wyboru formy Dostawy oraz określeniu formy płatności.
    15.    Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary, jeżeli są dostępne podczas składania zamówienia:
    a)    przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);
    b)    gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia );
    c)    przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez Sprzedawcę informacji z systemu PayU o dokonaniu płatności przez Klienta.);
    16.    Sprzedawca ma prawo uzależnić realizację zamówienia od zapłaty przez Klienta części zamówienia z góry, a za część zamówienia przy odbiorze lub przez dokonanie pełnej przedpłaty przez Klienta.
    17.    Sprzedawca może zamieścić na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie orientacyjnych Dni Roboczych, potrzebnych do realizacji zamówienia.
    18.    Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy, na adres wskazany w formularzu zamówienia.
    19.    W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę.
    20.    Klient powinien zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju, w obecności pracownika Dostawcy, a w szczególności, czy dostarczony Towar nie uległ uszkodzeniu podczas Dostawy.
    21.    Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu w razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki.
    22.    Sprzedawca dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy, fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.
    23.    W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia, jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.
    24.    W ramach realizacji umowy z Kupującym Sklep jest upoważniony przesłać na adres poczty elektronicznej Kupującego zaproszenie do wypełnienia ankiety posprzedażowej. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Kupujący może dobrowolnie wypełnić ankietę.

§ 6 Reklamacje i gwarancje


    1.    Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.
    2.    Sprzedawca w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
    3.    Celem rozpatrzenia reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar wraz z fakturą VAT. Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres Sprzedawcy.
    4.    W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca usunie wady lub wymieni Klientowi reklamowany produkt na wolny od wad.
    5.    Klient traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie. Jeśli wada wyszła na jaw później - jeżeli nie zawiadomił Sprzedawcy niezwłocznie po jej wykryciu.
    6.    Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty.
    7.    W przypadku Towaru, objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt posiadający wady:
    a)    korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji.
        W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Sprzedawcy.
    b)    korzystając z uprawnień przysługujących Klientowi wobec Sprzedawcy z tytuły rękojmi.
    8.    Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swój Login oraz opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.

§ 7 Usługi nieodpłatne


    1.    Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów, drogą elektroniczną usługi nieodpłatne:
    a)    Prowadzenie Konta Klienta;
    b)    Newsletter;
    c)    Wysłania zapytania o Towar do Sprzedawcy;
    2.    Usługi wskazane w §7 ust. 1 powyżej świadczone są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
    3.    Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyboru i zmiany rodzaju, form, czasu oraz sposobu udzielania dostępu do wybranych wymienionych usług, o czym poinformuje Klientów w sposób właściwy dla zmiany Regulaminu.
    4.    Usługa Prowadzenie Konta Klienta, dostępna jest po dokonaniu Rejestracji, na zasadach opisanych §4 oraz §5 Regulaminu.
    5.    Z usługi Newsletter może skorzystać każdy Klient, który podczas Rejestracji aktywuje odpowiednie pole w formularzu rejestracyjnym lub wprowadzi swój adres poczty elektronicznej, wykorzystując w tym celu formularz rejestracyjny udostępniony przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu. Po przesłaniu wypełnionego formularza rejestracyjnego, Klient otrzymuje niezwłocznie, drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej podany w formularzu rejestracyjnym potwierdzenie przez Sprzedawcę. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter.
    6.    Usługa Newsletter polega na przesyłaniu przez Sprzedawcę, na adres poczty elektronicznej, wiadomości w formie elektronicznej zawierającej informacje o nowych produktach lub usługach w ofercie Sprzedawcy. Newsletter przesyłany jest przez Sprzedawcę do wszystkich Klientów, którzy dokonali subskrypcji.
    7.    Każdy Newsletter kierowany do danych Klientów zawiera, w szczególności:
    a)    informację o nadawcy;
    b)    wypełnione pole „temat”, określające treść przesyłki;
    c)    informację o możliwości i sposobie rezygnacji z usługi nieodpłatnej Newsletter.
    8.    Usługa wysłania zapytania o Towar do Sprzedawcy, polega na wysłaniu za pomocą formularza umieszczonego na Stronie Internetowej Sklepu wiadomości do Sprzedawcy.
    9.    Klient może w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania Newsletter’a przez wypisanie się z subskrypcji za pośrednictwem odnośnika zamieszczonego w każdej wiadomości elektronicznej wysłanej w ramach usługi Newsletter lub za pośrednictwem aktywacji odpowiedniego pola w Koncie Klienta.
    10.    Rezygnacja z usługi nieodpłatnej wysyłania zapytania o Towar do Sprzedawcy, możliwa jest w każdej chwili i polega na zaprzestaniu wysyłania zapytań do Sprzedawcy.
    11.    Klient, który dokonał Rejestracji może zgłosić żądanie usunięcia Konta Klienta Sprzedawcy, przy czym w przypadku zgłoszenia żądania usunięcia Konta Klienta przez Sprzedawcę, może ono zostać usunięte do 14 (czternaście) dni od zgłoszenia żądania.
    12.    Sprzedawca jest uprawniony do zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych, w przypadku działania przez Klienta na szkodę Sprzedawcy lub innych Klientów, naruszenia przez Klienta przepisów prawa lub postanowień Regulaminu, a także, gdy zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych jest uzasadnione względami bezpieczeństwa - w szczególności: przełamywaniem przez Klienta zabezpieczeń Strony Internetowej Sklepu lub inne działania hakerskie. Zablokowanie dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych z wymienionych przyczyn trwa przez okres niezbędny do rozwiązania kwestii stanowiącej podstawę zablokowania dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych. Sprzedawca zawiadamia Klienta o zablokowaniu dostępu do Konta Klienta i usług nieodpłatnych drogą elektroniczną na adres podany przez Klienta w formularzu rejestracyjnym.
    13.    Celem rezygnacji z otrzymywania informacji marketingowych, Klient powinien poinformować o takim żądaniu Sprzedawcę pocztą elektroniczną.

§ 8 Odpowiedzialność


    1.    Sprzedawca ponosi odpowiedzialność tylko w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody i w granicach rzeczywiście poniesionych strat przez Klienta.
    2.    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonywanie usług świadczonych drogą elektroniczną, jeżeli jest to spowodowane przez osoby trzecie (w szczególności operatorów telekomunikacyjnych, dostawców łączy telekomunikacyjnych i energii elektrycznej). Sprzedawca ponosi jednak odpowiedzialność jak za własne działanie lub zaniechanie za działania lub zaniechania osób, z których pomocą wykonuje usługi świadczone drogą elektroniczną, jak również osób, którym wykonanie tych usług powierza.
    3.    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niemożliwość lub utrudnienia w korzystaniu ze Sklepu Internetowego, wynikające z przyczyn leżących po stronie Klienta, w szczególności za utratę przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie (niezależnie od sposobu) jego Hasła. Sprzedawca odpowiada jednak, jeśli utrata przez Klienta lub wejście w posiadanie przez osoby trzecie jego Hasła nastąpiło z przyczyn zawinionych przez Sprzedawcę lub przyczyn, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność.
    4.    Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu szkód spowodowanych działaniami lub zaniechaniami Klientów, w szczególności za korzystanie przez nich ze Sklepu Internetowego w sposób niezgodny z obowiązującymi przepisami prawa lub Regulaminem.
    5.    Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.

§ 9 Dane osobowe i pliki „Cookies”


    1.    Administratorem danych osobowych Klientów przekazanych Sprzedawcy dobrowolnie w ramach Rejestracji oraz w ramach świadczenia przez Sprzedawcę usług drogą elektroniczną lub w ramach innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca.
    2.    Dane osobowe przetwarzane będą przez Sprzedawcę wyłącznie na podstawie upoważnienia do przetwarzania danych oraz wyłącznie w celu realizacji zamówień lub usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę oraz innych celach określonych w Regulaminie.
    3.    Zbiór danych osobowych przekazanych Sprzedawcy zgłaszany jest przez Sprzedawcę Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych.
    4.    Dane osobowe przekazane Sprzedawcy podawane są mu dobrowolnie, z tym jednak zastrzeżeniem, że niepodanie określonych w Regulaminie danych w procesie Rejestracji uniemożliwia Rejestrację i założenie Konta Klienta oraz uniemożliwia złożenie i realizację zamówienia Klienta, w przypadku składania zamówienia bez Rejestracji Konta Klienta.
    5.    Każdy kto przekaże Sprzedawcy swoje dane osobowe, ma prawo dostępu do ich treści oraz do ich poprawiania.
    6.    Sprzedawca zapewnia możliwość usunięcia danych osobowych z prowadzonego zbioru, w szczególności w przypadku usunięcia Konta Klienta. Sprzedawca może odmówić usunięcia danych osobowych, jeżeli Klient nie uregulował wszystkich należności wobec Sprzedawcy lub naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych osobowych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Klienta.
    7.    Sprzedawca chroni przekazane mu dane osobowe oraz dokłada wszelkich starań w celu zabezpieczenia ich przed nieuprawnionym dostępem lub wykorzystaniem. Zbiór zgromadzonych danych osobowych Klientów traktowany jest jako wydzielona baza danych, przechowywana na serwerze Sprzedawcy, w specjalnej strefie bezpieczeństwa, zapewniającej właściwą ochronę.
    8.    Sprzedawca nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych osobowych Klientów innym osobom lub instytucjom, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie Klienta, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez Klientów przepisów prawa.
    9.    Sprzedawca za wyraźną zgodą Klienta może przekazać dane osobowe Klienta, w zakresie niezbędnym dla realizacji Umowy sprzedaży firmie PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu jako administratora danych (60-324 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, jeżeli Klient dokonał wyboru płatności poprzez system płatności PayU. Przekazanie dotyczy danych osobowych niezbędnych do zrealizowania płatności przez PayU S.A.
    10.    Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ujawniania współpracującym ze Sprzedawcą firmom i serwisom internetowym zbiorczych, ogólnych zestawień statystycznych dotyczących Klientów. Zestawienia takie dotyczą oglądalności Stron Internetowych Sklepu i nie zawierają danych osobowych Klientów.
    11.    Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies", które podczas korzystania przez Klientów ze Stron Internetowych Sklepu, zapisywane są przez serwer Sprzedawcy na dysku twardym urządzenia końcowego Klienta.
    12.    Stosowanie plików "cookies" ma na celu poprawne działanie Stron Internetowych Sklepu na urządzeniach końcowych Klientów. Mechanizm ten nie niszczy urządzenia końcowego Klienta oraz nie powoduje zmian konfiguracyjnych w urządzeniach końcowych Klientów ani w oprogramowaniu zainstalowanym na tych urządzeniach. „Cookies” nie mają na celu identyfikacji Klientów.
    13.    Sprzedawca stosuje mechanizm plików "cookies" w celu:
    a)    zapamiętania informacji o urządzeniach końcowych Klientów;
    b)    weryfikacji i rozwoju swojej oferty;
    c)    statystycznym.
    14.    Każdy Klient może wyłączyć mechanizm „cookies” w przeglądarce internetowej swojego urządzenia końcowego. Sprzedawca wskazuje, że wyłączenie „cookies” może jednak spowodować utrudnienia lub uniemożliwić korzystanie ze Stron Internetowych Sklepu.

§ 10 Rozwiązanie umowy
(nie dotyczy zamówień/umów sprzedaży)


    1.    Każda ze Stron może rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdym czasie i bez podania przyczyn, z zastrzeżeniem zachowania praw nabytych przez drugą Stronę przed rozwiązaniem ww. umowy oraz postanowień poniżej.
    2.    Klient, który dokonał Rejestracji rozwiązuje umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, poprzez zgłoszenie Sprzedawcy żądania usunięcia Konta Klienta, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, umożliwiającego zapoznanie się Sprzedawcy z oświadczeniem woli Klienta.
    3.    Sprzedawca, wypowiada umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną poprzez wysłanie do Klienta stosownego oświadczenia woli na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta podczas Rejestracji.

§ 11 Postanowienia końcowe i zmiana Regulaminu


    1.    Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie Sklepu Internetowego i zastępuje poprzednio obowiązujące regulaminy Sklepu Internetowego.
    2.    Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze stron Sklepu Internetowego.
   3.    Regulamin może ulec zmianie. O treści zmian Regulaminu każdy Klient zostanie poinformowany przez umieszczenie przez Sprzedawcę na stronie głównej Sklepu Internetowego wiadomości o zmianie Regulaminu, zawierającej zestawienie zmian Regulaminu i utrzymanie tej informacji na stronie głównej Sklepu Internetowego przez okres co najmniej 7 (siedem) kolejnych Dni roboczych, zaś Klienci posiadający Konto Klienta zostaną dodatkowo powiadomieni przez Sprzedawcę poprzez przesłanie na adres poczty elektronicznej, wskazany przez nich w formularzu rejestracyjnym, informacji zawierającej zestawienie zmian Regulaminu.
    4.    Poinformowanie o zmianie Regulaminu, w sposób określony powyżej nastąpi nie później niż na 7 (siedem) Dni Roboczych przed wprowadzeniem zmienionego Regulaminu. W razie, gdy Klient posiadający Konto Klienta, nie akceptuje nowej treści Regulaminu obowiązany jest zawiadomić o tym fakcie Sprzedawcę w ciągu 7 (siedem) dni od daty poinformowania o zmianie Regulaminu. Brak akceptacji skutkuje rozwiązaniem umowy zgodnie z postanowieniami §10.
    5.    Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sklep do realizacji przed dniem zmiany Regulaminu są realizowane na podstawie regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta.
    6.    W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu pomiędzy Klientem, a Sprzedawcą jest prawo polskie, a sądem właściwym sąd ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
    7.    Regulamin wchodzi w życie z dniem 15.11.2013.

 

Bezpłatna przesyłka

Dla zamówień od 300 zł

 

Karty podarunkowe!

Podaruj idealny prezent

 

Codzienna promocja

Odwiedzaj nas regularnie!

 

Obsługa klienta

Masz pytania?

Horeca-24.pl © 2018. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Horeca24 - Przyjmujemy używany sprzęt w rozliczeniu